Obsługa klientów
Formy płatności
Płatności wynikające z faktury mogą być dokonywane w następujących formach :
- gotówką
- przelewem
Reklamacja wodomierza
W przypadku zastrzeżeń co do poprawności wskazań wodomierza, odbiorca usług ma prawo złożyć reklamację- wniosek o urzędowe sprawdzenie poprawności jego wskazań.
Przystąpienie do E-faktury
Proponujemy Państwu, aby wspólnie zadbać o otaczające nas środowisko naturalne wykorzystując elektroniczną formę faktury za usługi świadczone przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Lidzbarku Warmińskim.
Zgłoszenia dotyczące sieci wodno kanalizacyjnych
W przypadku zgłoszeń dotyczących sieci wodociągowych i kanalizacyjnych m.in. awarie, kontrola parametrów hydraulicznych panujących w sieci, poprawności pracy przewodów wodociągowych i kanalizacyjnych itp.
Rozliczanie odbiorcy usług
Rozliczanie odbiorcy usług następuje od momentu zainstalowania i zaplombowania wodomierza przez Dział techniczny oraz zawarcia umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków.
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw oraz stan przyjmowanych spraw.
Jak zawrzeć umowę na dostawę wody i odbiór wody zużytej
Aby zawrzeć umowę na dostawę wody i odbiór ścieków należy zgłosić się osobiście w biurze PWiK przy ul. Piłsudskiego 18, pokój nr 2 - Dział Zbytu Wody, w godzinach 7:00 - 15:00, wraz z następującymi dokumentami:
Warunki przyłączenia do sieci wodociągowo kanalizacyjnej
Przyłączenie nieruchomości do sieci wod - kan, co jest potrzebne by otrzymać warunki techniczne?
Załóż konto w e-BOK
Odbiorcy usług którzy posiadają umowę podpisaną z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Lidzbarku Warmińskim na świadczenie usług w zakresie dostarczania wody i/lub odprowadzania wody zużytej
Reklamacje
Zgodnie z : regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków: